Ett friskare Södertälje - Vi möter Anki

När vi fick in Ankis motivering var det ingen tvekan om att "Actic Lifestyl - ett friskare Södertälje" var helt rätt för henne!

"Jag är ensamstående med min nioåriga tjej.  Efter en ganska turbulent tid i mitt liv behöver jag hjälp med att hitta mig själv igen och ta tag i min övervikt och hälsa. Jag vill vara en aktiv mamma och orka delta i min dotters aktiviteter men också känna mig stark och hälsosam igen."

Anki med sin PT Patrik







PT:n Patrik om Anki:
Ann-Christin kämpar stenhårt varje pass och har gjort stora förändringar i sitt liv både med kost och träning. Vikten fortsätter stadigt nedåt precis som blodtrycket och hon uttrycker det som att hon skulle kunna fortsätta med den här nya livsstilen resten av livet.

LYCKA TILL ANKI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0