Sydpoolens seniorträning

Hej allihoppa!

Här på Sydpoolen har vi verkligen träning för alla! Vi har allt från gravidklasser till seniorpass.

Idag tänkte vi tipsa om vår träning som är utformad speciellt för seniorer, otränade, överviktiga, personer med olika diagnoser och till dig som har recept på fysisk aktivitet. Vi har en hel del roliga klasser att välja mellan! Du är även varmt välkommen att ta med en vän helt gratis nästa gång du kommer och tränar. Då får du även en present av oss - välj mellan en Actic vattenflaska eller träningshandduk!



Måndag 10:00 - Seniorspinning 30 min

Tisdag 10:00 - Lättgympa 45 minuter
11:00 - Sjukgymnastik rygg, nacke & axlar 45 min
15:15 - Sjukgymnastik i vatten 45 min

Onsdag 10:00 - Vattengympa senior 1h

Torsdag 09:00 - AiChi yoga/avslappning i vatten 1h

Fredag 10:00 - QiGong 30 min

Boka in dig i vår reception, på internet eller genom att ringa oss på 554 428 00.




Om du är nyfiken på styrketräning är du även varmt välkommen att boka in en tid med en av våra utbildade instruktörer som hjälper dig med ett anpassat träningsprogram helt utefter dina egna behov och önskemål. Du når oss på 554 428 20.


Vi ses på gymet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0