Energimassage på Actic!


                                                                  Hej allihoppa!


Nu är det min tur att presentera mig, jag heter Therése Dalebrant och jobbar som gyminstruktör på Actic och leder även Ai Chi pass varje torsdag. Jag är här för att få er i toppform, så boka gärna in en tid hos mig så lägger vi upp ett individuellt träningsschema anpassat utefter dina träningsmål!


                                                   


Jag tänkte uppdatera er om de senaste nyheterna på gymmet och lägga ut information om alla våra härliga gruppträningspass här på bloggen. Vår senaste nyhet är att vi erbjuder Energimassage upp på gymmet två onsdagar framöver, den 16 och 23 juni kl 17-20. Ni som var här under Acticdagen den 29 maj kanske redan har haft tid att testa på detta då Thorbjörn Bohman - diplomerad Massör och Akupressör var här och lät alla som ville testa på detta. Igår var han här hos oss igen och våra kunder hade möjlighet att boka in en tid för massage uppe på gymmet. Det tar ca 20 minuter och kostar 200 kr. 


                                                    

Vad är då Energimassage i jämförelse med vanlig traditionell massage?

Den största skillnaden är att massören trycker på akupunkturpunkter som får igång blodcirkulationen vilket ger en avslappnande och uppiggande effekt. Massagen lindrar ofta problem med värk i rygg, nacke, axlar och huvud. Under massagen sitter du påklädd i en speciell energimassagestol. Det sägs även påskynda återhämtningen efter ett träningspass. Enligt gamla sägner så använde sig de gamla samurajerna av just denna teknik för att snabbare återhämta sig när de skulle ut i strid. Värt att testa på!

Ring och boka in en tid på 08-554 428 20. Varmt välkomna!


Här kan du läsa mer om vårt namnbyte från Nautilus till Actic:
http://www.sportguiden.com/2010/03/22/nautilus-byter-namn-till-actic/


För övrigt så vill jag önska er en underbar dag så ses vi på gymmet! Hälsningar Therése

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0