Ett friskare Södertälje - Vi möter Tommie

Nu ska ni få lära känna Tommie, ännu en deltagare från "Actic lifestyle - ett friskare Södertälje", läs hans motivering:

"Hej,
jag vill jag vill jag vill! Vilken grym möjlighet till en kick i min träning och hälsa!

Motivering varför just jag =)
Jobbar men barn som har autism och utvecklingsstörning vilket är ett yrke som man behöver ha en stark och häslosam kropp för att klara av!! Har 5 underbara barn som tar upp nästan hela mitt liv vilket jag älskar
och har verkligen tagit hand om människor i hela mitt liv och känner att de är dags att börja ta hand om mig själv och min kropp! Har därför nyss skaffat ett träningskort hos er på Actic För att få en starkare/ Hälsosammare och så klart snyggare kropp =)

Och vilken möjlighet detta ger mig, det är vekligen något som jag drömt om att kunna unna mig men aldrig kunnat göra samt få hjälp med träningen så det verkligen ger resultat både genom hård träning och kostrådgivning.

Som sagt det skulle vara en dröm som gick i uppfyllelse att så ta del av detta paket och jag hoppas ni väljer mig!"







Datum 28 mars 2012:
Startvikt: 95.5kg
Fettfrimassa: 71.4kg
Fettprocent: 25.2%
Muskelmassa: 67.9kg
Metabolisk ålder: 46

Datum 12 maj 2012:
Dagens vikt: 91.5kg
Fettfrimassa:  70.5kg
Fettprocent: 23.0% 
Muskelmassa:  67.0kg
Metabolisk ålder: 41

PT:n Juan om Tommie:
"Tommie är verkligen motiverad i sin träning, särskilt sedan vi börjat träna mer funktionellt! Han är en toppenkille att jobba med och är tydlig med sina mål där vi redan  passerat delmålen som var ökad styrka och rörlighet! Jag önskar honom all lycka i fortsättningen!"




Vad motverar dig i din träning?
"Det som motiverar mig i min träning är att jag vill uppnå dom mål som jag satt och att ju mer jag tränar desto piggare och starkare kommer jag bli.

Måste bara säga oxå att dom övningarna som min PT Juan har gett mig ger resultat ......
Det var länge sedan som jag haft en sån fruktansvärd träningsvärk sen min PT Juan kom me i bilden :).

Kan du ge några tips på vad som verkligen får igång dig i din träning?
Musiken som är i mina lurar på gymet är house och mkt r'n'b musik. Bra busik i mina öron är a & o i min träning!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0