Vi möter vår PT Patrik som bjuder på sina bästa träningstips!

Den som anlitar mig som PT betalar man för ett resultat och måste vara beredd att arbeta hårt. Om det finns någon skada och/eller sjukdom med i bilden är det inget problem eftersom jag även är legitimerad Sjukgymnast. Att ha en tydlig målsättning är viktigt När vi tillsammans byggt upp målet enligt SMART (Specifik Mätbar Accepterad Realistisk Tidsatt) modellen kommer jag att hjälpa dig med varierande träning, utbildning, inspiration och motivation att nå målet.


För att boka in PT tid med mig - ring 08 554 428 00/20

 

Bästa träningstipset Lägg tid och energi på den träning DU tycker är rolig. Planera dina träningspass väl, gärna flera veckor framåt om det går. Mät dina framgångar med t.ex följande tester.

- Styrka (1RM, den vikt du kan lyft genom hela rörelsebanan 1 gång)
- Kondition (den sträcka du kan förflytta di på en viss tid)
- Midjemått (Mät ovanför höftkammen där midjan är som tjockast, oftast strax nedanför naveln)

Dokumentera dina resultat så har du en bra ”morot” som kan hjälpa dig att hålla disciplinen med både träningen och kosten.

Priser PT
1x timma - 550:-
KAMPANJ 3 timmar - 1395:-
6x1 timma - 3150:-
12 x 1 timma - 6000:-
18 x 1 timma - 8550:-
30 x 1 timma - 13.500:-
55 x 1 timma - 22.500:-

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0