Vi möter vår PT Robert som bjuder på sina bästa träningstips!

Robert, brinner för träning och hälsa! Vill alltid människor omkring mig det bästa! Jag försöker hitta glädje. motivation, ett jävlar enamma när jag tränar mina kunder! Min främsta egenskap är styrketräning, idrottbaserad träning, balans, teknik, och hela tiden utvecklas och inte stå kvar på samma steg för länge, våga utmana, övervinna rädsla! Jobbar mycket med intervall och puls!

Mitt tips är att hitta övningar som finner DIG roliga och intressanta att utmana! Personliga mål och sträva efter ett stort mål med små delmål och belöna dig själv efter en veckas bra träning! Gör tester och mätningar en gång i månaden, ex tanitavågen!


För att boka in PT tid med mig - ring 08 554 428 00/20

Priser PT
1x timma - 550:-
KAMPANJ 3 timmar - 1395:-
6x1 timma - 3150:-
12 x 1 timma - 6000:-
18 x 1 timma - 8550:-
30 x 1 timma - 13.500:-
55 x 1 timma - 22.500:-

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0